تبلیغ
فناوری، تکنولوژیخبر

دوچرخه‌های پینارلو جدید “تی‌دی‌اف” و کیت‌های برند “اینیوس گرانادیرز”

رای ها
لطفا امتیاز دهید

این برند، کیت‌های خود را به روز کرده و دوچرخه‌های “پینارلو”ی خود را برای تور دو فرانس ارائه کرده است.

مانند قبل، این کیت‌ها توسط “کاستلی” ارائه شده و دوچرخه‌ها که با پیشرانه‌های شیمانو کار می‌کنند در هر دو نسخه‌ی ترمز دیسکی و طوقه‌ای ساخته شده‌اند.

چرخ‌ها هم از برند شیمانو هستند. با این حال، تیم طراحی به دنبال ایجاد  سبک‌وزنی برای مسابقات کوهستان هستند، مانند کارهایی که سال گذشته برای تور دو فرانس انجام دادند. بدنه‌های مشکی یا رنگ‌ نشده نیز احتمالاً ارائه می‌شوند و تیم طراحی نسخه‌ی ترمز طوقه‌ای دوچرخه را که دارای محدودیت وزنی ۶.۸ کیلوگرمی است، برای مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان ارائه خواهند کرد.

این دوچرخه “ایگان برنال” است. این تیم سابقه‌ی تغییر محصول را در درجه‌ی اول با در نظر گرفتن وزن دارد. نسخه‌ی جدید “ایکس لایت اف ۱۲” در مقایسه با نسخه‌ی معمولی حدود ۱۰۰ گرم کاهش وزن دارد، اما همچنان رسیدن به وزن مجاز ۶.۸ کیلوگرم دشوار است.

مکانیک‌ها همچنین در گذشته قطعات مختلف یاتاقان و قرقره‌ی سرامیکی این مدل‌ دوچرخه را که معمولاً از برند “سرامیک اسپید” هستند، تعویض می‌کردند. ما تعدادی عکس از این دوچرخه‌ها را از خود مسابقه پیدا کردیم تا بررسی کنیم تیم چه تغییری اعمال کرده‌اند.

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت
بررسی دوچرخه های پینارلو 5
دوچرخه پینارلو
بررسی دوچرخه های پینارلو 1
دوچرخه پینارلو
بررسی دوچرخه های پینارلو 4
دوچرخه پینارلو
رای ها
لطفا امتیاز دهید
فنّاوری های جدید دوچرخه های الکتریکی

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا