تبلیغ
خبرفناوری، تکنولوژی

معرفی اپلیکیشن دوچرخه‌ی تهران در نشریه متروپلیس برلین

docharkheh-app tehran

نشریه‌ی متروپلیس برلین، که انجمنی جهانی در سطح کلان‌شهرهای بزرگ می‌باشد و گرد هم آورنده‌ی شبکه‌ای بین‌المللی از ۱۴۱ جامعه‌ی شهری از سراسر جهان بوده، تبدیل به نقطه‌ای کانونی در حیطه‌ی مدیریت شهری شده و با پوشش اخبار مربوط به سیاست‌ها و خدمات عمومی ارائه شده در کلان‌شهرها، در پی یافتن پاسخ‌های مشترک برای چالش‌های مشترک در کلان‌شهرهای جهان می‌باشد. این نشریه از سال ۲۰۰۴ هم‌زمان با تاسیس سازمان جهانی شهرهای متحد و دولت‌های محلی فعالیت خور را آغاز کرد و به اخبار مربوطه می‌پردازد. این نشریه در پی معرفی اپلیکیشن دوچرخه‌ی تهران به قابلیت‌ها و اثرات طولانی‌مدت آن پرداخته است.

اپلیکیشن دوچرخه به منظور تشویق و علاقمندسازی شهروندان به استفاده از دوچرخه به عنوان وسیله‌ی نقلیه در تهران و حومه توسط شهرداری تهران طراحی شده است. این پروژه از فناوری GPS بهره برده و بر روی گوشی‌های هوشمند خدمات متنوع خود را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:

الف) راهیابی و مسیریابی:

این ویژگی براساس نیازهای شخصی کاربران طراحی شده است و به گونه‌ای توسعه یافته که سریع، جذاب، آسان و ایمن باشد.

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

ب) ردیابی:

کاربران می‌توانند خلاصه‌ی سفر خود را مشاهده کرده و بهترین مسیر را برای پیمودن مسیرهای روزانه‌ی خود برنامه‌ریزی کنند. این داده‌ها همچنین  توسط سازمان مربوطه جمع‌آوری‌ شده تا برای سیاست‌گذاری در زمینه‌ی بهبود مؤثر زیرساخت‌های مربوط به دوچرخه‌سواری در شهر استفاده می‌شود.

چاالش 1000 کیلومتر نوروز 1398 

ج) کمپین‌ها:

ارائه‌ی کمپین‌ها و رویدادهایی که مردم را تشویق به دوچرخه‌سواری بیشتر کند. افزایش دوچرخه‌سواری به کاهش میزان ترافیک در جاده‌ها، به‌ ویژه در ساعات پیک ترافیک، منجر به کاهش انتشار کربن و بهبود سلامت و رفاه شهروندان می‌شود.

https://use.metropolis.org

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا