تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

هم آیرودینامیک بهتر، هم تهویه بیشتر

رای ها
لطفا امتیاز دهید

Bullet هر دو را به شما عرضه می کند

شركت بلژيكي Lazer، فلسفه كلاه‌هاي آيروديناميكي خود را با مدل جديد Bullet تغيير داده است. مدل Bullet به جاي پوسته‌ ثابت یا متحرک مانند مدل Z1، در بخش مركزي خود يك دريچه کشویی دارد. اين دريچه علاوه بر ایجاد يك حفره در قسمت جلو پيشاني، وضعيت تهویه و افزايش گردش هوا در كلاه دوچرخه را نیز بهبود بخشیده است. کریس اسمیت(Chris Smit) از اعضای شركت Lazer مي‌گويد: «ما از جانب دوچرخه سواران حرفه‌اي تحت فشار بوديم تا يك طرح آيروديناميك‌تر از كلاه‌هاي Aeroshell را ارائه كنيم. Bullet در قسمت جلو دارای سطح مقطع باريك‌تري است و شكل كشيده‌اي دارد كه با بهره‌گيري از مدل‌سازي رایانه‌ای و آزمايش‌هاي تونل باد براي دستيابي به خصوصيات آيروديناميكي بهينه طراحي شده است».

کلاه دوچرخه سواری2
Bullet هنوز در مرحله پيش‌نمونه است و به همين دليل هنوز جزئيات مربوط به قيمت و وزن نهايي آن در دست نيست. این مدل علاوه بر دريچه‌هاي متحرك، داراي دريچه‌هاي جانبي است که براي يك كلاه آيروديناميك کمی بزرگ هستند. كلاه Bullet با دو نوع پوشش لانه زنبوري و پوشش يكپارچه عرضه مي‌شود.

کلاه دوچرخه سواری
طراحي كلاه جديد به Bell Star Pro شباهت دارد كه در تور دوفرانس 2014 عرضه شد. برخلاف Bullet، مدل Star Pro دارای یک کلید کشویی بود كه دريچه‌های هوا را از داخل مي‌بست.
خبرها حاکی از آنند كه Lazer همچنين یک كلاه جديد به نام Track Air را با دنباله كوتاه براي مسابقات اسپرينت و استارت دسته‌جمعي كه در آنها سر دوچرخه‌سوار غالباً به اطراف مي‌کند، طراحي كرده است. نقاب يكپارچه و آئينه‌اي که روي Track Air است كمي به سمت جلو مي‌آيد تا تهويه محدودي را براي سر دوچرخه‌سوار تأمين كند.

رای ها
لطفا امتیاز دهید
کامپیوتر و قدرت سنج گارمین

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا