تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

چگونه از مغز خود در دوچرخه سواری به بهترین نحو محافظت کنیم؟

رای ها
لطفا امتیاز دهید

سيستم محافظت از مغز SCOTT
اگر به دنبال بهترین نوع کلاه ایمنی با قیمتی معقول و به‌صرفه هستيد، بهترین گزینه کلاه دوچرخه‌سواری SCOTT با فنّاوری MIPS است. كلاه‌هاي SCOTT با سيستم محافظت از مغز MIPS، بُعدی كاملاً جديد را در ایمنی ارائه کرده‌اند. فرقی نمی‌کند كجا و چگونه سواري مي‌كنيد، كافي است يك كلاه SCOTT را انتخاب كرده و ايمني خود را بالا ببريد.
نتايج آزمايش‌ها نشان داده‌اند که زمين خوردن با يك كلاه SCOTT MIPS بسيار متفاوت است.

کلاه دوچرخه سواری اسکات

يك كلاه سنّتي
كلاه‌های سنّتی دوچرخه‌سواری براي ضربه‌های مستقيم، طراحي و بهينه‌سازي شده‌اند. به عبارت ديگر، ضربه‌های زاويه‌دار در طراحی آنها درنظر گرفته نشده است. در يك برخورد زاويه‌دار به سر و مغز، فشار دوَراني وارد مي‌شود.

کلاه دوچرخه سواری
يك كلاه مجهز به SCOTT MIPS
SCOTT MIPS، يك لايه زردرنگ کشویی با اصطكاك کم در داخل كلاه است كه به سر امکان مي‌دهد در يك برخورد زاويه‌دار، نسبت به كلاه بچرخد. اين ويژگي، فشار دوَراني و احتمال آسيب ديدن مغز را بسیار كاهش مي‌دهد.

کلاه دوچرخه سواری اسکات2

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

دوچرخه‌سوارها چگونه زمين مي‌خورند؟
كلاه‌هاي متعارف با سقوط عمودي روي يك سطح سخت آزمايش مي‌شوند. آنها طراحي شده‌اند تا از شما در برابر ضربه‌ها و برخوردهاي مستقيم (شعاعي) محافظت نمايند. SCOTT MIPS، بیش از پانزده سال به تحقيق در اين مورد پرداخت كه مردم در دنياي واقعي چگونه زمين مي‌خورند. در يك همكاري با تعدادی از متخصصان و جراحان برتر مغز و اعصاب، SCOTT MIPS به اين نتيجه رسيد كه وقتي شما از روي دوچرخه سقوط مي‌كنيد، سرتان در اكثر قريب به اتفاق موارد با يك زاويه به زمين برخورد مي‌کند كه باعث ایجاد يك شوك دوَراني به مغز می‌شود. اين شوك دوَراني مي‌تواند به مغز شما آسیب برساند. ‌يك كلاه با SCOTT MIPS، بخش عمده‌اي از اين انرژي دوَراني را جذب نموده و ایمنی بیشتری را براي شما تأمين مي‌كند.

ادعای دوچرخه سازی ترک، اسپید کانسپت، 6 دقیقه سریع تر است

کلاه دوچرخه سواری2
تقليد از سيستم خودمحافظتی مغز
مغز در يك مايع مغزي نخاعي با اصطكاك كم، معلّق است كه به آن امكان مي‌دهد براي محافظ در برابر ضربه، داخل جمجمه بلغزد. سيستم محافظت از مغز SCOTT MIPS، يك فنّاوري منحصربه‌فرد است كه براي محافظت از مغز شما در برابر برخوردهاي زاويه‌دار با تقليد از حايل كم اصطكاك طبيعي مغز و درنتيجه كاهش شوك منتقل‌شده به مغزتان، درنظر گرفته شده است. در شرايط برخورد زاويه‌دار، كلاه روي لايه كم اصطكاك SCOTT MIPS مي‌لغزد و درنتيجه فشار دوَراني منتقل‌شده به مغز را به حداقل مي‌رساند.
به‌منظور متمايز شدن كلاه‌هاي SCOTT مجهز به فنّاوری MIPS، کلمه PLUS بعد از مدل کلاه ذکر شده است.

کلاه دوچرخه سواری اسکات27

کلاه دوچرخه اسکات

کلاه دوچرخه سواری اسکات27985

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا