تبلیغ
آموزش دوچرخه سواریراهنمای سفر با دوچرخه (سایکل توریست)

نقش خطوط موازی در عکاسی از جاده های بیابانی

رای ها
لطفا امتیاز دهید

ما به وسیله دوچرخه‌هایمان جهان را کشف و با مردم جدیدی ملاقات می‌کنیم، فرهنگ‌های مختلف را تجربه می‌کنیم و در میان برخی از چشم اندازهای بی‌نظیر زمین رکاب می‌زنیم. عکس می‌گیریم تا آن را به دوستانمان نشان دهیم و ماجراجویی‌هایمان در طول سفر را به یاد بیاوریم؛ ماجراجویی‌های که اغلب جز همان عکس‌ها شاهد دیگری برای آنچه تجربه کرده‌ایم، وجود ندارد.
این سلسله مقالات، مفاهیم کلی و اساسی عکاسی را در بر می‌گیرد و نکاتی درباره چگونگی بهبود عکاسی‌تان در زمان دوچرخه‌سواری را بازگو می‌کند و نیز پاره‌ای از تجارب الهام‌بخش از دیگر عکاسان را در اختیارتان می‌گذارد. از زمانی که شما تصمیم می‌گیرید یک دوچرخه‌سوار عکاس باشید، به چیزهایی بیش از یک دوچرخه نیاز دارید، چیزهایی مثل پیشنهادات سفرهای گوناگون، آموختن نکاتی درباره عکاسی مناظر و چهره‌ها و هچنین اصول عکاسی برای وب سایت‌ها.

اهمیت خطوط موازی

[quote]خطوط موازی این جاده بیابانی کمک می‌کند تا چشمان بیننده در سرتاسر عکس کشیده شوند و همچنین حس حرکت و نگاه پویا را به عکس می‌افزاید. در هنگام عکاسی در یک جاده شیبدار بیابانی، ابتدا هم‌رکاب خود را متوقف و یک چشم‌انداز جالب عکاسی را جست و جو کنید. اغلب در این‌گونه مسیرها، خطوط موازی حاصل از تردد، عارضه غالب بصری هستند. پس، آن‌ها را بیابید و به همراهتان علامت دهید تا دوباره شروع به رکاب زدن کند و از او عکس بگیرید.[/quote]

رای ها
لطفا امتیاز دهید
چطور یک دوچرخه توریستی انتخاب کنیم؟

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا