معرفی کسب و کارها

معرفی دوچرخه فوکا

5 1 رای
لطفا امتیاز دهید

برند دوچرخه فوکا، محصولی است که به تازگی توسط شرکت برسام تجارت هامرز وارد بازار ایران شده است. و از آنجا که این برند نو، دارای استاندارد های مورد تایید بوده و در تولید آن از قطعات شناخته شده استفاده می شود و همچنین سابقه طولانی مدیران این شرکت در صنعت دوچرخه ایران، باعث شد این برند باکیفیت را در وب سایت مجله دوچرخه و طبیعت معرفی نماییم. در ادامه این نوشتار همراه باشید تا برند دوچرخه فوکا را بررسی و معرفی کنیم.

دوچرخه های برند فوکا که در ایران بصورت انحصاری توسط شرکت برسام تجارت هامرز در این مرحله ارائه می شوند از سبک دوچرخه های کوهستان اسپرت هستند. این سبک از دوچرخه، در ایران بالاترین میزان کاربری را به خود اختصاص می دهد؛ چرا که این سبک با توجه به طراحی ایده آل آن برای دوچرخه سواری و تردد در شهر، ورزش، طبیعت گردی و پارک های جنگلی بسیار مناسب است. ژئومتریک بدنه دوچرخه فوکا با توجه به استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده و برای ساخت آن از آلیاژ محبوب 6061 آلومینیوم استفاده شده است. این آلیاژ آلومینیویم در صنعت دوچرخه جهان حرف اول را میزند، همچنین این دوچرخه از قطعات با کیفیت و شناخته شده جهانی بهره می برد، که مجموع این خصوصیات، دوچرخه ای با کیفیت به علاقه مندان ارائه می دهد.

معرفی آکادمی ملی فراز

براس شناخت انواع دوچرخه مقاله “راهنمای شناخت انواع دوچرخه” را مطالعه نمایید.

 

دوچرخه فوکا 2

دوچرخه فوکا 5

دوچرخه کوهستان فوکا  24دنده

دوچرخه کوهستان فوکا در دو سایز طوقه 5/27 و 29  ارائه می شود.

دوچرخه فوکا با سایز طوقه 29 مناسب آقایان و بانوانی که علاقه‌مند به فعالیت‌های ورزشی در کوهستان هستند، خواهد بود. دوچرخه‌ای باکیفیت برای پیمودن مسیرهای کوهستان و شهری، همچنین ایده ال برای رکاب زنی در مسیرهای اسفالت و کفی است. قطعات شیمانو استفاده شده در این دوچرخه کیفیت بالا آن را تضمین می کند. ترمز دیسک هیدرولیک، کیفیت ترمزگیری فوق العاده ای دارد؛ این سیستم ترمز نزد دوچرخه سواران دارای محبوبیت است. اگر خواهان کیفیت سواری بالا هستید دوچرخه فوکا 24 دنده همراه با دیسک  هیدرولیک گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

ویژگی های بارز محصول:

  • دارای تعداد دنده 24 سرعته
  • مجهز به دوشاخ کمک‌دار قفل‌شو
  • مجهز به ترمز دیسکی هیدرولیک
  • دارای لاستیک های آج دار با حداقل اصطحکاک

 

دوچرخه فوکا 9
دوچرخه فوکا

دوچرخه کوهستان فوکا  21دنده

دوچرخه کوهستان فوکا BT2721، مجهز به تایرهایی با سایز 5/27اینچی است که گشتاور بالاتری نسبت به سایز تایر 26 ایجاد میکند. بنابراین انتخاب دوچرخه ای با سایز تایرهای 5/27 اینچ برای افرادی که می خواهند بیشتر در مسیرهای پرشیب، دوچرخه سواری کنند و سرعت زیادی را در مسیرهای آسفالت و ناهموار تجربه کنند مناسب خواهد بود. در تولید بدنه این دوچرخه از آلومینیوم 6061 استفاده شده که در برابر ضربات مقاومت بالایی دارد. ترمزهای آن مجهز به دیسک مکانیک است. فریم این دوچرخه بسیار محکم و بادوام بوده و نیزشدت انتقال ضربه های دوچرخه هنگام حرکت در مسیرهای ناهموارکوهستان را به دوچرخه سوار کاهش می دهد. تعداد دنده این دوچرخه نیز پاسخگوی نیازدوچرخه سواری در مسیرهای مختلف است. ست دنده 7 سرعته (21 دنده  ShimanoTourneyجدید) دوچرخه های فوکا از برند مطرح و معتبر شیمانو است که در کیفیت تعویض دنده تأثیر بسزایی دارد (ایرادات ترمز  Tourneyقدیم در این مدل های جدید رفع شده است). سیستم ترمز دیسکی مکانیک در مقایسه با ترمزهای دیسک هیدرولیک، نیاز به سرویس و هزینه نگهداری کمتری دارد. مزیت های گفته شده در مورد دوچرخه فوکا مواردی هستند که دوچرخه سواران می توانند برای خرید این دوچرخه به آن استناد کنند، بنابراین می توان گفت خرید دوچرخه فوکا یک انتخاب معقول برای افرادی است که به سواری راحت  در شهر و کوهستان علاقه دارند. از مسیرهای خاکی و گلی گرفته تا جاده های باریک در دل طبیعت و کوهستان، با دوچرخه فوکا مدل BT2721 یک سواری لذت بخش را می توانید تجربه کنید. این محصول، اسپرت بوده و مناسب خانم ها و آقایان است.

معرفی محصولات و تکنولوژی رودی پروجکت

ویژگی های بارز محصول:

  • دارای تعداد دنده 21 سرعته
  • مجهز به دوشاخ کمک‌دار قفل‌شو
  • مجهز به ترمز دیسکی مکانیک
  • دارای لاستیک های آج دار با حداقل اصطحکاک
  • ایده آل برای استفاده در مسیرهای پر شیب

شرکت برسام تجارت هامرز

در ایـران شـرکت صنعتـی و تولیـدی برسام تجارت هامرز بـا 20 سال سـابقه مدیران خود، نماینـده انحصـاری دوچرخه های فوکا (FUKA BIKE) است و مسـئولیت تامیـن انـواع مـدل هـای دوچرخـه و محصـولات، راهنمایـی در خریـد و خدمـات پـس از فـروش ایـن نـام تجـاری را بـه عهـده دارد.
چشم انداز شرکت برسام تجارت هامرز ورود به صورت علمی وحرفه ایی به تولید و تجارت دوچرخه، موتورسیکلت های برقی و لوازم جانبی آنها می باشد . یکی از اهداف و برنامه های شرکت ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی برای ایجاد اشتغال زایی و همچنین تولید علم و رشد صنعت دوچرخه در کشور است.

 

دوچرخه فوکا 15225

اطلاعت تماس شرکت برسام تجارت هامرز جهت مشاوره، خرید تک وعمده دوچرخه های فوکا

شماره تماس: 02186120160

آدرس وب سایت: www.barsamtejaratco.com

5 1 رای
لطفا امتیاز دهید

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا