معرفی کسب و کارها

معرفی فروشگاه انرژی موتور مرکزی (جاینت مرکزی)

رای ها
لطفا امتیاز دهید

فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی) بزرگترین و مجهزترین مرکز ارائه دوچرخه و تجهزات جانبی در کشور  است که تمامی نیازهای علاقه مندان را در راستای استفاده از دوچرخه در هر سبک و کاربری، برطرف می کند. به همین جهت در این نوشتار در مجله دوچرخه و طبیعت تلاش می کنیم فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی) را معرفی نماییم. ابتدا نگاهی به سابقه فعالیت این مجموعه که قدمت طولانی در بازار دوچرخه ایران دارد خواهیم داشت و سپس بخش های این فروشگاه بزرگ را معرفی خواهیم کرد.

تجارتخانه نیکبخت

تجارتخانه نیکبخت در سال ۱۳۲۵ توسط آقای جعفر نیکبخت فعالیت خود را در زمینه ارائه دوچرخه و تجهیزات جانبی در خیابان ناصرخسرو تهران آغاز نمود. تجارتخانه نیکبخت طی سالیان متوالی با فعالیت های مستمر در زمینه تولید و مونتاژ دوچرخه و موتورسیکلت و ارائه تجهیزات و قطعات جانبی فعالیت داشته است و تا سال ۱۳۵۰ موفق به اخذ نمایندگی انحصاری برند های معتبری چون هارلی دیویدسون، بوگاتی و پژو در صنعت موتورسیکلت و اخذ نمایندگی  لاستیک کانتینتنال  و دوچرخه بچه گانه بریجستون در صنعت دوچرخه گردید. از فعالیت های نام آشنای تجارتخانه نیکبخت به تولید دوچرخه های قناری در سال 1352 که حاصل همکاری با کارخانه کوواهارا ژاپن بود نیز میتوان اشاره کرد.

تجارتخانه نیکبخت با تغییر نام برند در سال 1382 به نام “شرکت صنعتی و تولیدی انرژی موتور” و پس از اخذ نمایندگی انحصاری برند دوچرخه جاینت در ایران  در سال 1390، “فروشگاه مرکزی انرژی موتور” (جاینت مرکزی)  را به عنوان بزرگترین و مجهزترین فروشگاه ارائه دهنده دوچرخه در ایران و خاورمیانه تاسیس کرد. و اکنون با ارائه برترین برندهای صنعت دوچرخه جهان و همچنین برندهای انحصاری دوچرخه انرژِی به عنوان یکی از مهمترین مجموعه ها نیز در صنعت دوچرخه کشور شناخته می شود.

معرفی آکادمی ملی فراز

 

فروشگاه مرکزی انرژی موتور جاینت مرکزی 10

فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی)

فروشگاه مرکزی انرژی موتور با داشتن مجموعه ای از کارشناسان و ارائه انواع سبک های دوچرخه و تجهیزات جانبی برای هرگونه کاربرد و همچنین ارائه مجموعه ای کامل از خدمات مورد نیاز علاقه مندان، به یک مجموعه بی رغیب تبدیل گشته است. تفاوتی ندارد دوچرخه را برای تردد، ورزش، ماجراجویی و مسابقات نیاز داشته باشید یا برای هر گونه استفاده دیگر! در فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی) هر آنچه که نیاز داشته باشید ارائه می شود.

خدماتی نظیر مشاوره قبل از خرید، ارائه دوچرخه در سبک ها و تمامی سایز ها، تست دوچرخه در مسیر اختصاصی فروشگاه، خدمات متناسب سازی دوچرخه (بایک فیتینگ)، سرویس دوچرخه، و هر آنچه که یک فرد برای شروع و ادامه دوچرخه سواری به آن نیاز دارد در محیط آرام و دلنشین فروشگاه مرکزی انرژی موتور ارائه می شود.

 

بزرگترین و مجهزترین فروشگاه دوچرخه کشور

این فروشگاه دارای مساحتی حدود 1300 متر مربع است که علاوه بر دوچرخه، از ابتدایی ترین تا تخصصی ترین تجهیزات مورد نیاز دوچرخه سواران در آن عرضه می شود. بخش پوشاک دوچرخه سواری  نیز یکی از جذاب ترین بخش های این فروشگاه است که به صورت تخصصی به آن پرداخته شده است و همچون کالایی ارزشمند برای سلامتی و مراقبت از پوست ورزشکاران ارایه می گردد. همچنین لوازم تخصصی و قطعات اصلی دوچرخه به صورت مجزا در فروشگاه شماره 2 انرژی موتور عرضه می شود.

 

نمایندگی برندهای فروشگاه انرژی موتور
نمایندگی برندهای معتبر جهانی، توسط فروشگاه مرکزی انرژی موتور

نمایندگی انحصاری بیش از ۱۰ برند مطرح

فروشگاه انرژی موتور (جاینت مرکزی) با دارا بودن نمایندگی انحصاری بیش از ۱۰ برند مطرح دنیا در زمینه محصولات ورزشی از جایگاه ویژه ای در عرصه ورزش ملی برخوردار است. دارا بودن نمایندگی برندهای شناخته شده نظیر برند دوچرخه انرژی، جاینت، لیو، مومنتوم، قناری، لیمار، زفال، کروشال، یاکیما، پریزو، فاکس، سانتینی، تاپیک و سوالو باعث شده است این مجموعه خلاء موجود در بازار ایران را با ارائه محصولات باکیفیت تامین کرده و نقش مهمی را ایفا کند.

معرفی دوچرخه فوکا

 

حمایت از قهرمانان ورزشی و توسعه دوچرخه سواری

انرژی موتور در راستای توسعه دوچرخه سواری، فعالیت های ارزشمندی را در برنامه و اهداف خود قرار داده است. از حمایت مالی و معنوی رویدادهای دوچرخه سواری تا حمایت ورزشکاران نخبه و فعالین و مربیان دوچرخه سواری در برنامه های حمایتی این مجموعه قرار می گیرند.

از جمله این فعالیت ها می توان به حمایت ورزشکاران نخبه نظیر آقایان:  فراز شکری، حسین عسگری، محمد گنج خانلو و حمایت از تیم های مطرح دوچرخه سواری ایران نظیر پیشگامان کویر یزد، سپاهان، مس کرمان و همچنین برگزاری بهترین رویدادها و مسابقات ایران مانند مسابقات همگانی دانشجویان ایران در شهرکرد 1401، مسابقات دانهیل دیزین 1401 ، مسابقات کوهستان دربندسر 1398 ، مسابقات جاده آبسرد 1398 ، جایزه بزرگ جاده و کوهستان البرز 1396 و …. اشاره کرد.

 

کسب iso سیستم مدیریت کیفیت

فروشگاه انرژی موتور (جاینت مرکزی) جهت اراِئه خدمات برتر و ایجاد رضایتمندی و حفظ مشتریان و همچنین تامین منافع ذینفعان، سیستم مدیریت کیفیت را مطابق الگوی استاندارد iso9001:2015-ISO10002:2018- ISO10004:2018، به  عنوان خط مشی مسئولیت سازمانی و ایجاد محیط مناسب برای کارکنان، کسب کرده است و متعهد است تا تمامی توان خود را در این راستا به کارگیرد.

 

دوچرخه های انرژی موتور

از جمله برندهای ارائه شده در فروشگاه انرژی موتور (جاینت مرکزی) برند انحصاری “دوچرخه انرژی” است. برند دوچرخه انرژی زیر نظر کارشناسان انرژی موتور در دوسال اخیر در خط تولید قرار گرفته است. این برند با تنوع عالی در سبک دوچرخه های اسپرت و لایف استایل با کیفیت بسیار بالا و دارا بودن دو سال گارانتی بدنه و یک سال گارانتی لوازم به یکی از برندهای محبوب بازار ایران تبدیل گشته است.

معرفی محصولات و تکنولوژی رودی پروجکت

 

ارائه دوچرخه های برقی

فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی) تنها عرضه کننده دوچرخه های جاینت برقی است. به صورت مثال دوچرخه تالون برقی با موتور الکتریکی SyncDrive Core که از  Yamaha قدرت میگیرد، با توان خروجی 250 وات دارای فناوری SMART ASSIST است که دارای شش حسگر از جمله سنسور تشخیص شیب و شتاب سنج است این سنسورها به موتور اجازه می دهند بر اساس فشار پای دوچرخه سوار به پدال و شرایط سطح زمین نیرو تولید کند و با داشتن فریم آلومینیومی سبک وزن ALUXX و آلیاژ 6061 یک سواری راحت و اطمینان بخش را در زمینهای خارج از جاده ارایه  می دهد.

 

فروشگاه مرکزی انرژی موتور جاینت مرکزی 12
توع کامل از انواع سبک های دوچرخه در فروشگاه مرکزی انرژی موتور(جاینت مرکزی)

کامل ترین تنوع دوچرخه در تمامی سبک ها

در فروشگاه مرکزی انرژی موتور حدود 60 مدل دوچرخه در انواع سبک ها عرضه می شود که هر کدام از آنها طراحی اختصاصی با ویژگی های مورد نظر برای هر سبک دوچرخه را دارند. تنوع بالا در محصولات باعث می شود علاقه مندان، بهترین انتخاب را با توجه سبک سواری خود داشته باشند.

 

دوچرخه های اختصاصی بانوان برند لیو

برند دوچرخه لیو یک محصول اختصاصی برای بانوان است که با توجه به ویژگی های آناتومی بانوان طراحی و تولید می شود. دوچرخه های لیو در طراحی دارای تفاوت های مهمی در مقابل با دوچرخه های دیگر هستند. طراحی ایده آل دوچرخه های لیو باعث می شود بانوان تجربه دوچرخه سواری لذت بخش و مطلوب تری را کسب کنند.

 

مشاوره خرید

آغاز یک خرید صحیح دریافت مشاوره صحیح است. دوچرخه ها در سبک های گوناگون و همچنین در سایز های متفاوت تولید می شوند. در فروشگاه مرکزی انرژی موتور مشاوره صحیح خرید دوچرخه و تجهیزات مناسب ارائه میشود.

معرفی آکادمی ملی فراز

مشاوره خرید در فروشگا مرکزی انرژی موتور به صورت تخصصی با کادری مجرب و متخصص انجام می شود. و همچنین امکان مشاوره و خرید بصورت تلفنی، ارتباط از طریق واتساپ و خرید از طریق سایت فروشگاه به نشانی www.energibicycles.ir  نیز امکانپذیر است.

 

فروشگاه مرکزی انرژی موتور جاینت مرکزی 11
پیست تست دوچرخه فروشگاه انرژی موتور (جاینت مرکزی)

پیست تست دوچرخه

فروشگاه مرکزی انرژی موتور، مجهز به یک مسیر تست دوچرخه است که در نوع خود اولین مسیرتست اختصاصی دوچرخه در خاورمیانه است. این موضوع  سبب شده تا خریداران تجربه سواری دوچرخه پیشنهادی و مورد پسند خود را قبل از خرید داشته باشند. امکان تست دوچرخه قبل از خرید، تجربه یک خرید آگاهانه را به همراه خواهد آورد.

 

بایک فیتینگ در فروشگاه مرکزی انرژی موتور
متناسب سازی سایز دوچرخه (بایک فیتینگ) در فروشگاه مرکزی انرژی موتور

متناسب سازی دوچرخه (بایک فیتینگ)

تمامی دوچرخه ها بعد از خرید نیازمند تنظیمات اولیه با توجه به قد دوچرخه سوار هستند. در فروشگاه مرکزی انرژی موتور انجام تنظیمات تخصصی متناسب سازی دوچرخه، توسط متخصصان  در این مجموعه انجام می شود تا دوچرخه سواران و بخصوص قهرمانان، بهترین سواری و  بازدهی را از دوچرخه خود، که برای آنها شخصی سازی شده است را داشته باشند.

 

فروشگاه مرکزی انرژی موتور جاینت مرکزی 17
حدمات پس از فروش فروشگاه جاینت مرکزی

گارانتی و خدمات پس از فروش

اعطای گارانتی برای دوچرخه های این مجموعه خدمتی دیگر است، که در دوچرخه های برند انرژی با توجه به برند اختصاصی این مجموعه، خدمات به صورت ویژه تر ارائه میگردد. گارانتی و تعمیرات دوچرخه های مراجعین را، واحد خدمات پس از فروش با کادری دوره دیده در زمینه خدمات پس از فروش و ارتباط با مشتریان و تکنسین های فنی با تجربه در این مجموعه بر عهده دارند.

 

سرویس سیار دوچرخه

سرویس سیار تعمیر دوچرخه

با وجود خیابان های پر ترافیک و مشغله کاری که این روز ها همه جوامع را درگیر کرده است، شرکت انرژی موتور برای رفاه حال مشتریان، ارائه سرویس سیار را در روند اجرایی خود قرار داده است. تا تعمیر و سرویس دوچرخه در محل درخواست مشتری انجام شود.

معرفی محصولات و تکنولوژی رودی پروجکت

 

فروشگاه مرکزی انرژی موتور جاینت مرکزی 29

کافه انرژی موتور

کافه انرژی موتور (هندل بار) در راستای رفاه حال مشتریان تاسیس شده است تا در پروسه خرید تخصصی، مکانی جهت استراحت و تجدید قوا برای مشتریان عزیز باشد. همچنین این فروشگاه به عنوان خانه دوچرخه سواران شناخته شده و پاتوق و محل قراری برای این قشر است، تا با گردهمایی و مراسم گوناگون ساعات خوشی را در این مکان داشته باشند.

 

طرح تعویض دوچرخه های کارکرده  با دوچرخه های نو

طرح تعویض دوچرخه های کارکرده با دوچرخه های نو در این فروشگاه نیز انجام می شود. دوچرخه های برند جاینت، لیو، قناری و انرژی که دارای فاکتور فروش باشند بعد از مراحل کارشناسی و تعیین قیمت و در صورت تمایل مشتری، به میزان مبلغ کارشناسی شده، از قیمت دوچرخه نو کسر، و طرح تعویض دوچرخه کارکرده با دوچرخه نو میسر خواهد شد.

 

اطلاعات تماس فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی)

فروشگاه مرکزی انرژی موتور (جاینت مرکزی) مجموعه ای کامل از ارائه خدمات با کیفیت در راستای حفظ رضایت مشتریان است. در این فروشگاه پرسنل مجرب آماده ارائه مشاوره های تخصصی و خدمات متنوع به علاقه مندان هستند. در انرژی موتور همواره تلاش می شود بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود.

این فروشگاه همه روزه از ساعت 10صبح تا 6 عصر آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است.

این فروشگاه در قسمت غربی خیابان کارگر جنوبی، نرسیده به میدان قزوین در پلاک 542 واقع شده است.

تلفن 55424111-021 داخلی 191-192-193

آدرس وب سایت انرژی موتور: www.energimotor.ir

آدرس وب سایت فروشگاه آنلاین انرژی موتور: www.energibicycles.ir

 

با تشکر از مهندس مهدیار حشمتی برای همراهی در تهیه گزارش

 

رای ها
لطفا امتیاز دهید

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا