تبلیغ
فراخوان

درخواست نماینده فروش

رای ها
لطفا امتیاز دهید

طرح نمایندگان فروش نشریه دوچرخه و طبیعت

نشریه دوچرخه و طبیعت با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و حمایت از علاقه‌مندان حوزه دوچرخه‌سواری کشور، طرح نمایندگان فروش با تسهیلات ویژه را راه‌اندازی کرده است.

فروشگاه‌ها، باشگاه‌ها، هئیت‌ها و همه مجموعه‌هایی که مخاطب خاص خود را دارند و می‌توانند مجله را به دست مخاطبان برسانند، مجاز هستند برای نمایندگی فروش مجله دوچرخه و طبیعت اقدام کنند و بعد از پر کردن “فرم نمایندگان فروش” و تأیید کارشناسان نشریه به مدت یک سال (چهار شماره) نماینده فروش مجله دوچرخه و طبیعت شوند و از تسهیلات این طرح بهره‌مند گردند.

[quote]فرم نمایندگی فروش را با درخواست و اعلام آمادگی به ایمیل نشریه”mag.docharkheh@gmail.com”دریافت کنید و هچنین هر سوالی در این خصوص را می توانید در کادر انتهایی این صفحه در بخش فرستادن دیدگاه عنوان کنید و یا با شماره 09123931371 در میان بگذارید.[/quote]

تعاریف

2- نشریه: نشریه دوچرخه و طبیعت

4- مخاطب: شخصی که نشریه را می‌خرد.

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

6- نماینده فروش: فروشگاه‌ها، مجموعه‌ها و … که به‌صورت رسمی و تأییدشده از طرف نشریه دوچرخه و طبیعت فعّالیت می‌کنند و می‌توانند مجله‌ها را در منطقه و یا شهر خود به فروش برسانند.

چهارمین فراخوان مسابقه عکاسی نشریه دوچرخه و طبیعت

مزایای نمایندگی فروش مجله دوچرخه و طبیعت

نماینده فروش مجله دوچرخه و طبیعت باشید و تبلیغات رایگان در آن را دریافت کنید.

  • یک کادر آگهی به ارزش پانصد هزار ریال به نماینده فروش جهت معرفی ایشان در هر شماره از مجله اختصاص داده خواهد شد.
  • نمایندگان فروش در وب‌سایت رسمی مجله دوچرخه و طبیعت معرفی خواهند شد.
  • اهدای پنج نسخه از جدیدترین شماره مجله (جهت اهدا به مخاطبان سرشناش، پیشکسوتان، قهرمان‌ها و مسئولان و … آن منطقه یا شهر مورد نظر به تأیید نماینده فروش).

وظایف و شرایط نمایندگان فروش

  • حداقل تعداد درخواستی مجله در هر شماره، ده عدد است.
  • نمایندگان فروش می‌بایست بعد از دریافت بسته پستی، مجلات را به گونه‌ای در محل عرضه قرار دهند که کاملاً قابل رؤیت باشند.
  • نمایندگان فروش باید در محل عرضه مجله که در برگه قرارداد مشخص می‌شود، از پوستر مجله که نشان‌دهنده نمایندگی فروش است نیز استفاده نمایند. (پوستر به همراه بسته پستی ارسال می‌گردد)
  • نمایندگان فروش موظف هستند مجله دوچرخه و طبیعت را در وب‌سایت خود به‌صورت یک منو تکی معرفی کنند. (متن معرفی از سوی نشریه به نماینده فروش ارسال خواهد شد)
  • نمایندگان فروش در هر شماره می‌بایست متن فراخوان انتشار نشریه را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنند. (در صورت داشتن وب‌سایت و شبکه اجتماعی مرتبط با فعّالیت)
  • مجله‌ها بعد از آماده‌سازی و بسته‌بندی به وسیله پست تیپاکس ارسال می‌گردد و هزینه ارسال آن به مبلغ حدود هفده هزار تومان (نسبت به فاصله شهر نمایندگان فروش تا تهران) بر عهده نمایندگان فروش است.
  • هزینه هر نسخه مجله هفت هزار تومان است که 50% از آن مبلغ برای نمایندگان فروش به عنوان حق‌الزحمه کسر خواهد شد.
  • تسویه حساب مجلات فروخته‌شده در پایان فصل انجام می‌شود.
  • تصمیم‌گیری درباره مجلات فروخته‌نشده بر عهده نشریه دوچرخه و طبیعت است.
  • نمایندگان فروش بعد از هماهنگی با نشریه، می‌توانند در مراسم‌ها، سمینارها و… مرتبط با حوزه دوچرخه، تعدادی مشخص از مجله‌ها را به‌صورت اهدایی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار دهند.
اولین فراخوان مسابقه عکاسی دوچرخه

فرآیند عرضه مجله دوچرخه و طبیعت نه یک حرکت صرفاً اقتصادی بلکه جریانی کاملاً فرهنگی است. برنامه‌ریزی برای عرضه این مجله از طریق نمایندگان فروش بدون در نظر گرفتن عواید مالی برای نشریه صورت گرفته است. همه تلاش ما بر آن است که خانواده دوچرخه‌سواری کشور، متّحد و مصمّم شده و با مطالعه مجله دوچرخه و طبیعت و سایر محصولات فرهنگی مشابه، برای اعتلای فرهنگی در جامعه گام بردارند. امیدواریم نمایندگان فروش با ما هم‌عقیده بوده و برای دستیابی به این هدف با رعایت تذکرات بالا و حفظ اخلاق حرفه‌ای به این جنبش فرهنگی کمک کنند.

 

 

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا