معرفی کسب و کارها

معرفی آکادمی ملی فراز

5 1 رای
لطفا امتیاز دهید

اگر تصمیم دارید از دوچرخه بصورت جدی استفاده کنید لازم است که دقت زیادی به انتخاب سبک دوچرخه، سایز، تنظیمات متناسب سازی، تجهیزات و حتی کسب مهارت و آموزش های مورد نیاز اولیه داشته باشید. چرا که درصورت مشکل در هرکدام از موارد، دوچرخه سواری می تواند بازدهی کامل به همراه نداشته باشد و یا می تواند به بدن آسیب وارد کند. به همین جهت رعایت موارد اولیه و پایه برای دوچرخه سواری مهم است. از این رو در این گزارش تصمیم داریم مجموعه آکادمی ملی فراز که خدمات کاملی از مشاوره خرید تا آموزش های مورد نیاز را به مشتریان ارائه می دهد را معرفی کنیم.

در آکادمی ملی فراز شاهد خدمات متنوع و بسیار مهمی هستیم که برای دوچرخه سواری صحیح بسیار مهم هستند. در این یادداشت در مجله دوچرخه و طبیعت همراه ما باشید تا بررسی اجمالی را از خدمات ارائه شده در آکادمی داشته باشیم.

مشاوره قبل از خرید

مشاوره صحیح مهم ترین مرحله در یک خرید است. اینکه بدانیم چه دوچرخه ای برای چه کاری نیاز داریم! و چه سایز از دوچرخه برای ما مناسب است مهمترین بخش از یک خرید خوب است که با مشاوره و کسب آگاهی این اقدام میسر میشود. در آکادمی مشاوره خرید با توجه به کارشناسان فروش باتجربه به بهترین شکل انجام می شود. این نقطه برای آغاز دوچرخه سواری شروع مهمی است.

معرفی فروشگاه انرژی موتور مرکزی (جاینت مرکزی)

 

فروشگاه دوچرخه و تجیزات جانبی

یکی از مشکلات در خرید دوچرخه و تجهیزات جانبی، وجود محصولات متفرقه در بازار است که از کیفیت آنها نمی توان اطمینان داشت. اما در فروشگاه آکادمی، مجموعه ای از دوچرخه ها  در سایز و سبکهای گوناگون و همچنین تجهیزات باکیفیت از برندهای شناخته شده جهانی و داخلی که دارای شناسنامه هستند وجود دارد، که اطمینان برای یک خرید با کیفیت را به همراه خواهد داشت. ارائه محصولات با کیفیت برای موجموعه آکادمی ملی فراز یک اولویت است.

 

انجام بایک فیتینک در آکادمی ملی فراز
انجام بایک فیتینگ در آکادمی ملی فراز

تنظیمات متناسب سازی (بایک فیتینگ)

مرحله بعد از خرید دوچرخه در سایز و سبک مناسب، تنظیمات متناسب سازی دوچرخه است. این بخش مهمترین فرایند بعد از خرید دوچرخه است که باید روی دوچرخه صورت گیرد. این فرایند را میتوان به دو دسته تقسیم کردم. تنظیمات مقدماتی و تنظیمات حرفه ای که توسط متخصص بایک فیتینگ انجام میشود. تنظیمات مقدماتی میتواند توسط  شخص دوچرخه سوار، در صورتی که اطلاعات و تجربه مناسبی داشته باشد و یا توسط کارشناسان فروش آکادمی انجام شود. اما اگر تصمیم داشته باشید تنظیمات دقیق و اصولی روی دوچرخه اعمال شود فرایند تنظیمات توسط بایکفیتر و دستگاه تخصصی بایک فیتینگ شرکت جاینت با دریافت وقت قبلی صورت میگیرد. اگر تصمیم دارید از دوچرخه بصورت جدی استفاده نمایید توصیه ما تنظیمات دقیق توسط بایکفیترهای با تجربه آکادمی ملی فراز است.

معرفی محصولات و تکنولوژی رودی پروجکت

 

سرویس و تعمیرات دوچرخه در آکادمی ملی فراز
سرویس و تعمیر دوچرخه

تعمیرات دوچرخه

هر محصولی نیازمند خدمات و پشتیبانی است. در آکادامی، مجموعه ای مجهز جهت تعمیر، سرویس و نگهداری دوچرخه برای سرویس اولیه و سرویس های دوره ای دوچرخه وجود دارد. خدمات بخش مهمی از یک محصول است که در آکادمی بصورت باکیفیتی ارائه میشود.

 

انجام تست ورزشی دوچرخه سواری در آکادمی ملی فراز
دستگاه تست ورزشی (دوچرخه سواری)

تست ورزشی

آکادمی ملی فراز مجهز به دو دستگاه watt bike که در لابراتورهای حرفه ای استفاده میشوند است. این دستگاهها برای تست های دقیق از عملکرد عضلات است. که مربیان آکادمی با بهرگیری از اطلاعات دریافتی این دستگاه از بدن دوچرخه سواران، نگاه عمیق و دقیقی از عملکرد بدن خواهند داشت و با اطلاعات کامل میتوانند نقاط قوط و ضعف را مشاهده و برنامه دقیقی برای پیشرفت ورزشکاران ارائه کنند.

دریافت برنامه تمرینات

آیا به دوچرخه سواری حرفه ای علاقه دارید! و تصمیم دارید دوچرخه سواری را بصورت حرفه ای ادامه دهید! یا دوچرخه سواری را برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل می پسندید! هر تصمیمی برای ادامه دوچرخه سواری دارید مربیان با تجربه آکادمی در کنارتان هستند و با ارائه برنامه تمرینی و تغذیه، شما را در رسیدن به اهدافتان همراهی می کنند. همچنین شرایطی برای قرار گیری در کنار تیم دوچرخه سواری آکادمی ملی فراز و انجام تمرینات برای علاقه مندان فراهم است.

معرفی دوچرخه فوکا

در پایان

خدمات صحیح و کامل نشانه احترام به مشتری است  و به این جهت ما این کسب و کارها را در وب سایت مجله معرفی میکنیم. و امیدواریم کسب و کارها با سیاست های صحیح در ارائه خدمات مناسب به علاقه مندان جهت رشد صنعت دوچرخه سواری کشور کوشا باشند.

لوگو آکادمی ملی فراز
لوگو آکادمی ملی فراز

اطلاعات تماس آکادمی ملی فراز

وب سایت: www.faraz-academy.ir

شماره تماس: 47672341

نشانی: ایران – تهران – ایران مال – طبقه G2 – واحد 361 آکادمی ملی فراز

5 1 رای
لطفا امتیاز دهید

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا