تبلیغ
تغذیه

تغذیه دوچرخه سواری در پیش شماره

رای ها
لطفا امتیاز دهید

آیا آن‌قدر غذا می‌خورید که در دوچرخه‌سواری سوخت بدنتان تأمین شود!؟

شما باید به حرف بدنتان گوش دهید. بدنتان حکم یک شخص باهوش را دارد. اگر شما گرسنه هستید، مطمئن باشید که حتماً دلیلی منطقی وجود دارد. تلاش کنید تا مواد غذایی مفید را از دست ندهید. اگر مشتاق هستید که نوعی از یک غذا را میل کنید، صبر کنید تا بدنتان آن را طلب کند. یاد بگیرید به بدنتان گوش دهید و برای درخواست‌های آن پاسخی مناسب بیابید.

 

بدن خود را هرگز گرسنه نگذارید؛ زیرا ایجاد حرص و ولع غذایی می‌کند و نیاز شما را به میزان کالری بیشتری بالا می‌برد. برخی دوچرخه‌سواران همیشه با مصرف مواد غذایی مورد نیاز دست و پنجه نرم می‌کنند و شاید هنوز نمی‌دانند بدنشان به چه مقدار انرژی نیازمند است. در واقع، باید مدیریت تغذیه بدن خود را نسبت به نیازهای اولیه خود و همچنین کالری بدنتان به دست بگیرید. در این بخش، مطرح خواهیم کرد که چگونه غذای مورد نیاز خود را به اندازه کافی به بدن خود برسانید تا کمبود سوخت در حین تمرینات به وجود نیاید. هدف ما خوردن به اندازه کافی است، بدون آن‌که هر گونه اضافه وزنی به وجود آید.

گیاه خوارانی که قهرمان زمین و المپیکند

 

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

مقاله کامل را در پیش شماره مجله بصورت رایگان مطالعه بفرمایید. دانلود

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا