معرفی کسب و کارهافناوری، تکنولوژی

معرفی محصولات و تکنولوژی رودی پروجکت

رودی پروجکت rudy project یکی از معتبرترین برندهای تجهیزات دوچرخه سواری با محوریت تولید عینک ورزشی و دوچرخه سواری و کلاه دوچرخه سواری است که توسط معتبرترین ورزشکاران حرفه ای و تیم های حرفه ای دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. در این نوشتار در مجله دوچرخه و طبیعت این برند معتبرجهانی و نمایندگی انحصاری آن در ایران را نیز معرفی خواهیم کرد.

تطبیق پذیری ویژگی بارز عینک رودی پروژه است. به لطف ویژگی‌های عملکردی و فناوری‌های پیشرفته لنز، همه عینک‌های آفتابی رودی پروجکت rudy project برای رشته‌ها و زمینه‌های مختلف کاملاً مناسب هستند.

 

1عینک رودی پروجکت19

عینک رودی پروجکت18

1عینک رودی پروجکت17

تنوع در رنگ و سبک ها

عینک و کلاه ایمنی دوچرخه سواری رودی پروجکت در ست های رنگی و طراحی گوناگون برای تمامی سبک های سواری ارائه می شوند.
رابطه شدیدی بین مجموعه های رودی پروجکت و ترکیب رنگ آنها وجود دارد. شکل ها، حجم ها، مواد و ادراک در تمام حواس آن الهام بخش تیم خلاق بوده است. همچنین محصولات رودی پروجکت برای تمامی سبک های دوچرخه سواری محصولات متنوع و جذابی را ارائه میکند.

 

عینک رودی پروجکت3
عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت

1عینک رودی پروجکت121

رودی پروجکت انتخاب قهرمانان است

ورزشکاران هسته اصلی میراث و ماموریت رودی پروژکت هستند. محصولات رودی پروجکت توسط هزاران ورزشکار در سطح جهانی و سازمان های برتر در انواع رشته های ورزشی، در سراسر جهان استفاده و آزمایش شده اند. برای بیش از 30 سال رودی پروجکت متعهد به فناوری و نوآوری های تکنولوژیکی برای ارائه راه حل های منحصر به فرد برای ورزشکاران بوده است.

 

عینک رودی پروجکت3
عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت

نوآوری در طراحی

نوآوری، تحقیق، فناوری، ایمنی و سبک مفاهیم اصلی طراحی انقلابی محصولات رودی پروجکت هستند. خطوط پویا و جذاب مجموعه رودی پروجکت را منحصر به فرد، شیک و آوانگارد می کند، نتیجه ای واضح از نوآوری مداوم و ساخت ایتالیایی، چیزی که رودی پروجکت به آن اهمیت می دهد. تیم تحقیق و توسعه رودی پروجکت از قهرمانان و سفیران رودی الهام می گیرد تا عینک و کلاه ایمنی انقلابی طراحی کند تا سال به سال مجموعه رودی پروجکت را غنی کند و خواسته های مختلف ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش را برآورده کند.

 

عینک رودی پروجکت7

سفارشي‌سازي

مي‌خواهيد عينك آفتابي خود را براي يك حالت بسيار منحصربه‌فرد سفارشي‌سازي كنيد؟ اکنون مي‌توانيد. رودی پروجکت تجهيزات جانبي خود را برای سفارشي‌سازي مانند سري‌هاي لاستيكي رنگي دسته، پدهاي بيني و يا پدهاي ارگونوميك اصلاحي بيني به‌منظور ایجاد تناسبی راحت و بي‌نقص توسعه داده است. جهت کسب اطلاعات کامل با نمایندگی رودی پروجکت ایران تماس بگیرید.

خدمات رودی پروجکت در طول عمر محصول به شما کمک می کند، حتی اگر تولید کالای شما متوقف شده باشد، رودی پروجکت پشتیبانی و قطعات جایگزین را ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید رودی پروجکت خود را تا آنجا که ممکن است تعمیر یا تازه سازی کنید.

 

عینک رودی پروجکت

1عینک رودی پروجکت555

لنز طبی برای عینک های رودی پروجکت

RX Rudy Project یک گیره اولیه پایه است که یک راه حل  با ارزش عالی را ارائه می دهد. کلیپس RX که به طور خاص برای بیمارانی طراحی شده است که فقط به اصلاح جزئی بینایی نیاز دارند، می‌توان آن را درست پشت لنزهای قرار داد. این کلیپس طبی در نمایندگی انحصاری رودی پروجکت در ایران قابل تهیه است. رودی پروجکت راه های خلاقانه دیگری نیز برای عینک های طبی دارد. و همچنین امکان طبی کردن لنز اصلی عینک وجود دارد که پروسه سفارش سازی در ایتالیا صورت گرفته و سپس به ایران ارسال میشود.

 

تغیر لنز عینک رودی پروجکت

مديريت عالي آب‌ و هوا با اپتيك‌ها

سيستم لنزهاي قابل تعويض كه با نام Quick Change شناخته مي‌شود، به شما امكان مي‌دهد به‌آساني و بدون هيچ دردسري لنزهاي عينك خود را براي سازگاری با هر شرايط نوري تغيير دهيد. مجموعه RP-Optics يك طیف گسترده از لنزهاي ممتاز را عرضه مي‌كند كه محصولاتي با فرمول‌بندي اختصاصي را دربرمي‌گيرند. در ميان آنها مي‌توان به Golf100 افسانه‌اي، RacingRed با كنتراست بالا، Polar3FX كه در سطح خود بهترين است يا ImpactX نشكن نيمه‌سخت اشاره كرد. پيشرفته‌ترين راه‌كار فناورانه در حوزه محافظت از بينايي شما با مزاياي هم‌زمان پولاريزه و فوتوكروميك.

 

تهویه عینک رودی پروجکت

تهويه عینک رودی پروجکت

ديگر از بخارگرفتگي خبري نيست و ديد شما به وضوح آینه خواهد بود. كانال‌هاي هوايی كه در بخش داخلي هر دسته ايجاد شده‌اند، به جريان هوايي كه از ورودي لنزها مي‌آيند، امكان مي‌دهند تا شوك حرارتي را كاهش داده و درنتيجه از بخارگرفتگي جلوگيري نمايند. اثر ونتوری) اثر ونتوری اثر کاهش فشار در سیالی است که از یک لوله باریک عبور می‌کند) هوا را هوشمندانه در سراسر مسير جابجا کرده و درنتيجه ديد عالي و تهويه راحت بدون اختلال در دید را فراهم مي‌كند.

 

عینک رودی پروجکت12
عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت
عینک رودی پروجکت6
عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت

حداکثر ماندگاری 

تمامی محصولات رودی پروجکت به گونه ای طراحی شده اند که بسیار بادوام باشند. مواد پیشرفته استاده شده در رودی پروجکت عمر محصولات را افزایش می دهد که ضد عرق، یخ، آب و حرارت هستند. محصولات راه حل عالی برای فرهنگ دور ریختنی رودی پروجکت هستند.

 

عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت 1

پروژه ايمني

محصولات رودی پروجکت با ادغام يكپارچه پيشرفت‌هاي اپتيكي براي استفاده ورزشی طراحي شده‌اند. این شرکت معتقد است که ايمني ممتاز را با رعایت مفاصل یکپارچه و استفاده از الاستومترها (پلی‌مرهایی با قابلیت ارتجاعی زیاد) براي جلوگيري از جراحت‌ها در هنگام سقوط يا تصادف، تأمين می نماييد.

 

عینک رودی پروجکت5
عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت

طراحي دست‌ساز در ايتاليا

ايده‌پردازي، طراحي، مهندسي و ساخت همه عينك‌هاي آفتابي به‌طور كامل در ايتاليا و با استفاده از مواد پيشرفته و فرآيندهاي توليد ابتكاري، صورت می‌گیرد. اين روند از سال 1985 تاكنون ادامه دارد. عينك‌هاي آفتابي رودی پروجکت از چشم در برابر آسيب‌ديدگي و تأثيرات مخرب اشعه‌هاي UVA و UVB خورشيد محافظت نموده و همگي تحت كلاس 1 اپتيكال عرضه مي‌شوند.
اين عينك‌هاي آفتابي، الزامات اصلي ايمني كه توسط European Directive 89/686/EEC وضع شده و همچنين اصلاحات بعدي آن را رعایت کرده و درعين‌حال با استاندارد EN ISO 12312-1، درباره الزامات عمومي براي كيفيت اپتيكي و مقاومت در برابر ضربه هماهنگ شده و همچنين با استاندارد استراليايي AS/NZS 1067:2003/Amdt 1:2009 انطباق دارد.

 

اطلاعات تماس نمایندگی رودی پروجکت در ایران

آدرس وب سایت: https://mpt-co.com/

شماره تماس: 22633301

نشانی: تهران، خیابان شریعتی، نروبروی کلاه دوز،عینک لنا

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا