تبلیغ
کافه دوچرخه

میراث بزرگ دوچرخه سواری ایالات متحده امریکا

رای ها
لطفا امتیاز دهید

قدردانی به سبک آمریکایی

www.usbhof.org

محمد آبخیز، سردبیر

اکثر آمریکایی ها از اینکه مسابقات دوچرخه سواری در اوایل قرن بیستم از ورزش بیسبال هم پرطرفدارتر بود، بی اطلاعند. دستمزد قهرمانان دوچرخه سواری از بیشترین دستمزدی که قهرمانان بیسبال دریافت می کردند هم بیشتر بود و بلیت های مسابقات شش روزه در عرض یک ساعت به فروش می رسید و سالن مسابقات نیویورک و دریاچه نمک همواره مملو از تماشاچی بود.

013
تالاری برای مشاهیر دوچرخه سواری

تالار مشاهیر دوچرخه سواری ایالات متحده در سال 1986 در سامرویل نیوجرسی، محل برگزاری قدیمی ترین مسابقه دوچرخه سواری یعنی تور سامرویل تأسیس شد. بنیانگذار این تور، پاپ گوکلر(Pop Kugler) بود. این مرکز، که یک سازمان خصوصی است و به منظور حفظ و ترویج ورزش دوچرخه سواری تشکیل شده، در سال 2009 به منطقه فعلی در دیویس انتقال یافت. به همین مناسبت بعد از یک مسابقه سراسری، مراسم افتتاحیه بزرگی در مرکز شهر دیویس در تاریخ 24 آوریل 2010 برگزار شد. دیویس که زیرساخت گسترده‌ای برای دوچرخه سواری، فرهنگی و تمدنی دارد، با مجموعه ای از دوچرخه های تاریخی مجهز شد تا به‌ سومین مرکز بزرگ گردهمایی و فعالیت‌های فوق برنامه نوجوانان این شهر کوچک تبدیل شود.

سربازان چتربازی که با دوچرخه از هواپیما بیرون پریدند

[quote]شهر دیویس که زیرساخت گسترده‌ای برای دوچرخه سواری، فرهنگی و تمدنی داشت، با مجموعه ای از دوچرخه های تاریخی مجهز شد تا به‌ سومین مرکز بزرگ گردهمایی و فعالیت‌های فوق برنامه مردم این شهر تبدیل شود.  [/quote]

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

021
این موزه در پارک مرکزی شهر دیویس در فضایی به مساحت 8 هزار فوت مربع واقع شده و طیف وسیعی از دوچرخه ها، عکس ها، جوایز، پوسترها، نشریات ادواری و لباس های ورزشی قرنهای نوزده، بیست و بیست و یک را در خود جای داده است. معرفی کسانی که نوآوری هایی در زمینه دوچرخه سواری داشته اند، مربیان بزرگ و دوچرخه سوارانی که از سال 1987 موفقیت های فوق العاده ای در مسابقات کسب کرده اند و همچنین دوچرخه ها و مدال‌های بیش از صد و سی قهرمانان افسانه‌ای همچون ماژور تیلور(Major Taylor)  و فرانک لوئیس کرامر(Frank Louis Kramer) از دیگر بخش‌های جذاب این مجموعه محسوب می‌شود. طبقه اصلی موزه نیز جایگاه نمایشگاه های مناسبتی است که در سال 2010 شاهد نمایشگاهی درباره تور کالیفرنیا و جورج لموند (Greg LeMond) بود. طبقه زیرزمین شامل نمایشگاه گسترده ای از دوچرخه های تاریخی، دوچرخه های خطی، سه چرخه ها و همچنین دوچرخه های شاخصی از سال 1950 تاکنون است که سیر تکامل سریع دوچرخه را در طول این مدت نشان میدهد.

رای ها
لطفا امتیاز دهید
رابطه تاریخی دوچرخه و حقوق برابری زنان(فمینیسم)

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا