تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

فناوری عینک های رودی پروجکت

رای ها
لطفا امتیاز دهید

رودی پروجکت با به‌کارگیری یکپارچه فناوري طراحي و علم مواد، ويژگي‌هاي پيشرفته ارگونوميك را با مواد پيشرفته مورد استفاده در صنايع هوافضا مانند Kynetium تركيب مي‌كند تا عينك‌هاي آفتابي فوق‌العاده سبك، همه‌كاره و با کارایی بیشتر را به‌وجود آورند. در این نوشتار به برخی از ویژگی ها این محصول اشاره می کنیم.

اپتيك‌هاي عالي
سيستم Ergonose، شامل يك هسته فولاد ضدزنگ انحصاري است كه همراه با يك الاستومر (نوعي پلي‌مر با خصوصيات ارتجاعي) داراي فرمول‌بندي خاص تزريق شده می‌باشد که قلب اين بالشتک بيني قابل تنظيم را تشكيل داده و تناسب فوق‌العاده‌اي را براي هر فرم از صورت ایجاد مي‌كند. Rudy Project از مواد ضد لغزش استفاده كرده است كه در گرما و تحرّکات زیاد، جابجا نشده و شکسته نمی‌شود. اين فناوري منحصربه‌فرد حداكثر راحتي، تناسب عالي برای هر نوع استفاده و حذف بخارگرفتگي يا فشار را تضمين مي‌كند. اين راه‌كار، محصول ما را به يك گزينه بي‌نقص براي شکل سر و صورت تبديل می‌کند.

عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت 2  مديريت عالي آب‌ و هوا با اپتيك‌ها
سيستم لنزهاي قابل تعويض كه با نام Quick Change شناخته مي‌شود، به شما امكان مي‌دهد به‌آساني و بدون هيچ دردسري لنزهاي عينك خود را براي سازگاری با هر شرايط نوري تغيير دهيد. مجموعه RP-Optics يك طیف گسترده از لنزهاي ممتاز را عرضه مي‌كند كه محصولاتي با فرمول‌بندي اختصاصي را دربرمي‌گيرند. در ميان آنها مي‌توان به Golf100 افسانه‌اي، RacingRed با كنتراست بالا، Polar3FX كه در سطح خود بهترين است يا ImpactX نشكن نيمه‌سخت اشاره كرد. پيشرفته‌ترين راه‌كار فناورانه در حوزه محافظت از بينايي شما با مزاياي هم‌زمان پولاريزه و فوتوكروميك.

فنّاوری عینک‌ دوچرخه سواری Swisseye

عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت 6

تهويه
ديگر از بخارگرفتگي خبري نيست و ديد شما به وضوح آینه خواهد بود. كانال‌هاي هوايی كه در بخش داخلي هر دسته ايجاد شده‌اند، به جريان هوايي كه از ورودي لنزها مي‌آيند، امكان مي‌دهند تا شوك حرارتي را كاهش داده و درنتيجه از بخارگرفتگي جلوگيري نمايند. اثر ونتوری) اثر ونتوری اثر کاهش فشار در سیالی است که از یک لوله باریک عبور می‌کند) هوا را هوشمندانه در سراسر مسير جابجا کرده و درنتيجه ديد عالي و تهويه راحت بدون اختلال در دید را فراهم مي‌كند.

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت 1

پروژه ايمني
محصولات رودی پروجکت با ادغام يكپارچه پيشرفت‌هاي اپتيكي براي استفاده ورزشی طراحي شده‌اند. این شرکت معتقد است که ايمني ممتاز را با رعایت مفاصل یکپارچه و استفاده از الاستومترها (پلی‌مرهایی با قابلیت ارتجاعی زیاد) براي جلوگيري از جراحت‌ها در هنگام سقوط يا تصادف، تأمين می نماييد.

عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت 3

طراحي دست‌ساز در ايتاليا
ايده‌پردازي، طراحي، مهندسي و ساخت همه عينك‌هاي آفتابي به‌طور كامل در ايتاليا و با استفاده از مواد پيشرفته و فرآيندهاي توليد ابتكاري، صورت می‌گیرد. اين روند از سال 1985 تاكنون ادامه دارد. عينك‌هاي آفتابي رودی پروجکت از چشم در برابر آسيب‌ديدگي و تأثيرات مخرب اشعه‌هاي UVA و UVB خورشيد محافظت نموده و همگي تحت كلاس 1 اپتيكال عرضه مي‌شوند.
اين عينك‌هاي آفتابي، الزامات اصلي ايمني كه توسط European Directive 89/686/EEC وضع شده و همچنين اصلاحات بعدي آن را رعایت کرده و درعين‌حال با استاندارد EN ISO 12312-1، درباره الزامات عمومي براي كيفيت اپتيكي و مقاومت در برابر ضربه هماهنگ شده و همچنين با استاندارد استراليايي AS/NZS 1067:2003/Amdt 1:2009 انطباق دارد.

فناوری ساخت بدنه دوچرخه اورلرد

عینک دوچرخه سواری رودی پروجکت 5

سفارشي‌سازي
مي‌خواهيد عينك آفتابي خود را براي يك حالت بسيار منحصربه‌فرد سفارشي‌سازي كنيد؟ اکنون مي‌توانيد. رودی پروجکت تجهيزات جانبي خود را برای سفارشي‌سازي مانند سري‌هاي لاستيكي رنگي دسته، پدهاي بيني و يا پدهاي ارگونوميك اصلاحي بيني به‌منظور ایجاد تناسبی راحت و بي‌نقص توسعه داده است. جهت کسب اطلاعات کامل با نمایندگی رودی پروجکت ایران تماس بگیرید.

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا