تبلیغ
فناوری، تکنولوژیسرویس و تعمیر دوچرخه

تنظیم فشار باد لاستیک دوچرخه با اپلیکیشن

4.5 2 رای ها
لطفا امتیاز دهید

همیشه، در ایران، نظرات گوناگونی درباره تنظیم فشار باد لاستیک‌ها رایج بوده‌است. بسیار شایع است که دوچرخه‌سواران ایرانی در هنگام مسابقات، لاستیک دوچرخه خود را به اشتباه تا حد نهایت مجاز پرباد می‌کنند و یا برای اندازه گرفتن فشار باد لاستیک به‌صورت تجربی و سلیقه‌ای عمل می‌کنند. این درصورتی است که تنظیم فشار باد لاستیک دوچرخه با در نظر گرفتن فرمولی متشکل از سه بخش وزن دوچرخه سوار به همراه دوچرخه، نوع دوچرخه و مسیر دوچرخه سواری، محاسبه و تنظیم می‌شود.

آپلیکیشن تنظیم باد لاستیک دوچرخه 5

نرم‌افزارهای مختلفی برای تنظیم باد لاستیک‌ها طراحی شده‌اند که در میان آنها، شرکت ویتوریا vittoria که تولید کننده لاستیک‌های حرفه‌ای برای دوچرخه است نیز برنامه‌ای بسیار کاربردی و رایگان را طراحی کرده‌است. این ابزار فني مفيد براي محاسبه فشار لاستيك دوچرخه است. تاكنون چند بار از خودتان پرسيده‌ايد كه فشار ايدئال براي لاستيك‌هاي دوچرخه‌تان چقدر است؟ پاسخ سؤال مذكور اينجاست.
چه يك دوچرخه كوهستان 26، 27.5 یا 29 داشته‌باشید چه يك دوچرخه جاده، اين برنامه كاربردي شما را در يافتن فشار ايدئال براي لاستیک‌های دوچرخه‌تان راهنمايي خواهد كرد. دیگر محصول يا برند اهميت ندارد، نرم افزار iTire این امکان را به شما مي‌دهد که فشار هر نوع لاستيك دوچرخه روي هر نوع سطح جاده يا شرايط زمين را محاسبه کنید.

محاسبه آنلاین فشار باد لاستیک

دانلود آپ از وب سایتiTire  vittoria برای ایفون

 

معرفی تجهیزات و تلمبه بتو BETO

 

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت
4.5 2 رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا