تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

دوچرخه بدون زنجیر | فناوری جدید سرامیک اسپید + فیلم

5 1 رای
لطفا امتیاز دهید

سرامیک اسپید نامی مطرح و پیشرو در تولید بلبرینگهای سرامیکی نزد دوچرخه سواران حرفه ای دنیا است. این شرکت فرانسوی  در نمایشگاه یورو بایک 2018  فناوری جدید  شفت درایو خود را معرفی کرده بود و اخیرا  با همکاری  مهندسان مکانیک در دانشگاه کلرادو در حال  توسعه فناوری خود است فناوری شفت درایو سرامیک اسپید باعث شگفتی و مطرح شدن مجدد این برند در بازار های دوچرخه جهان شده است.

گزارش ویدیویی به زبان اصلی / منبع یو.تو.یوب

لی اوت سیبلسیبلسایت

CeramicSpeed با همکاری  مهندسی مکانیک در دانشگاه کلرادو در حال  توسعه سیستم دنده جدید خود است. سرامیک اسپید ادعا می کند که این سیستم جدید، موثرترین موتور انتقال نیرو برای دوچرخه در جهان است، با 49٪ اصطکاک کمتر از بهترین سیستم های مبتنی زنجیر  و 99٪ بهره وری بالاتر دارد.

لی یبایبعکس سایت

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

این سیستم با 21 بلبرینگ سرامیک اسپید و تغییر شکل خودرو و طبق دوچرخه طراحی شده است.
این فناوری جدید  با تغییرات در خودرو و طبق دوچرخه میله محرکه ای (شفت درایو) را به این سیستم اضافه کرده که  شفت درایو  این سیستم زنجیر  و دنده ها را حذف کرده و خود انتقال نیرو از طبق به خودرو و و تغییر دنده ها را انجام میدهد.
لی ثقغعکس سایت

دوچرخه سواری با این فناوری جدید باعث 49٪ اصطکاک کمتر در مقایسه با دوچرخه سواری با سیستم سنتی زنجیره  می شود.

لی اوت dfgعکس سایت
در یک دوچرخه سنتی و سیستم زنجیر ، خودرو ، طبق و دنده ها  حاوی هشت نقطه اصطکاک کشویی هستند که در سیستم جدید سرامیک اسپید  به طور قابل توجهی تمام هشت نقطه لغزش اصطکاک را حذف می شود.

وارم شاورز چیست؟

لی dfhعکس سایت

این فناوری با استفاده از بلبرینگ CeramicSpeed در یک سیستم شفت درایو دنده ای و در مجموع، 21 یاتاقان یا همان بلبرینگ ها شکل گرفته که نقش مهمی در عملکرد و کارایی این سیستم دارند. با توجه به اصطکاک بسیار کم، انتقال نیرو از طبق جلو از طریق شفت درایو، سپس به خودرو عقب 13 سرعته منتقل می شود.

2016 EUROBIKE 1 01

جایزه Eurobike 2018
جایزه Eurobike، یکی از شناخته شده ترین جوایز طراحی در صنعت دوچرخه است که سیستم شفت درایو سرامیک اسپید این جایزه را در سال 2018 به خود اختصاص داده است.

5 1 رای
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا