تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

کیلومتر شمار همه کاره TOPEAK

رای ها
لطفا امتیاز دهید

کیلومترشمار یا هم‌رکاب؟!!
شرکت Topeak، بار دیگر محصولی را به بازار عرضه کرد که در نوع خود منحصربه‌فرد است. محصولی شامل کامپیوتر (یا همان کیلومترشمار) به همراه یک سنسور دوکاره (سرعت و دورپا) که از طریق بلوتوث به آن وصل می‌شود. این کامپیوتر با فنّاوری بی‌سیم دوحالته خود (کامپیوتر و ریموت) در دسترس شما قرار گرفته و به شما این امکان را می‌دهد که یا از طریق خود کامپیوتر Topeak و یا با اتصال آن به تلفن‌همراه هوشمند خود و نرم‌افزار مخصوص، داده‌ها را پردازش و با افزودن GPS به این داده‌ها، نحوه و میزان رکابزنی خود را مدیریت کنید. با استفاده از داده‌های خروجی نسبت به تمرینات خود، همچون یک مربی در راه تناسب اندامتان گام بردارید. همچنین حالت ریموت برای صرفه‌جویی در مصرف باتری یا به هنگام اتمام شارژ کامپیوتر، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

ضربان سنج توپک
حالت کامپیوتر– به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت زنده و در لحظه، آمار و اطلاعات مربوط به سرعت و دورپا و سایر اطلاعات را در اختیار داشته باشید.
حالت ریموت– رؤیت اطلاعات به صورت زنده و در لحظه بر روی کامپیوتر، همچنین اتصال از طریق بلوتوث به نرم‌افزار تلفن‌همراه و ثبت داده‌ها بر روی آن برای استفاده و پردازش‌های بیشتر.
با افزودن سنسور ضربان قلب که به صورت مجزا عرضه شده و از طریق بلوتوث به این محصول متصل می‌شود و کاملاً با نرم‌افزار تلفن‌همراه سازگار است، می‌توانید سوخت‌وساز بدنتان هنگام دوچرخه‌سواری و میزان مصرف کالری خود در همه لحظات را بررسی کنید. ویژگی‌های مربوط به ضربان قلب این دستگاه (کامپیوتر) شامل: ضربان قلب کنونی، معدل ضربان قلب، بیشترین ضربان قلب و همچنین هشدار خروج از بیشترین تحمل ضربان قلبتان (که از قبل برای آن تعریف کرده‌اید) است.

ماجراجویی مسئولیت پذیرانه با نرم افزار آیس دات (ICEDOT)

ضربان سنج توپک8

ویژگی‌ها شامل:
قابلیت اتصال بلوتوث
سازگار با سیستم‌عامل‌های ios و Android
به همراه نصب سنسور دوکاره سرعت و دورپا و GPS حرفه‌ای روی دوچرخه
صفحه نمایش 2.3” اینچی و قابل نصب روی فرمان به همراه بست اضافی جهت قرار گرفتن کنار کیف‌های موبایل Topeak
قابلیت انتقال اطلاعات روی تلفن‌همراه هوشمند و تبلت از طریق نرم‌افزار Topeak Bike APP
امکان اضافه کردن بند قفسه سینه برای نمایش ضربان قلب روی کامپیوتر(کیلومترشمار) یا نرم‌افزار تلفن‌همراه تاپیک
نمایش سرعت لحظه‌ای، زمان دوچرخه‌سواری، میانگین سرعت، حداکثر سرعت، فاصله لحظه‌ای، شمارنده، کل زمان دوچرخه‌سواری، کل مسافت طی‌شده، مقایسه بین سرعت لحظه‌ای و میانگین سرعت
سنجش ضربان قلب در لحظه، میانگین ضربان قلب، هشدار ضربان قلب بالا
تشخیص خودکار دوچرخه دوم، نمایش کل مسافت طی‌شده دوچرخه اول و دوچرخه دوم
تنظیم زمان خواب خودکار و نشانگر زمان
نمایش وضعیت باتری
با وزن پنجاه گرمی و کاملاً ضدآب

اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، می‌توانید از امکانات این محصول بصورت کامل استفاده کنید و لذّت ببرید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

ضربان سنج توپک2

نمایشگر ضربان قلب (PANOBIKE HEART RATE MONITOR )
اگر بخواهیم از یک نمایشگر ضربان قلب با امکانات مناسب برای ورزشکاران نام ببریم، محصولی دیگر از کمپانی تخصصی تاپیک(Topeak) به نام HEART RATE MONITOR، گزینه مناسبی است.
محصول به گونه‌ای طراحی شده است که برای اندازه‌گیری میزان ضربان قلب باید با استفاده از بند قابل تنظیم به دور قفسه سینه پیچیده شود. این محصول می‌تواند میانگین و حداکثر ضربان قلب را نیز اندازه‌گیری کند که این ویژگی به بررسی میزان فعّالیت بدن در مدت زمان طولانی، کمک بسیاری می‌کند.
Heart Rate Monitor، یک ضربان‌سنج با قابلیت‌های مختلفی از جمله‌ سنجش حداکثر ضربان قلب، سنجش کالری مصرفی و مسافت پیموده‌شده، اتصال به گوشی هوشمند با سیستم عامل‌های اندروید و iOS ، استفاده از فنّاوری، مصرف انرژی بسیار کم و عمر باتری 900 ساعته(وابسته به مدت زمان استفاده) است.
این محصول همچنین قابلیت تنظیم و همسان‌سازی با کیلومترشمار و نرم‌افزار تلفن‌همراه تاپیک Topeak Bike) ( را نیز داراست.

فنّاوری جدید دوچرخه Spark اسکات

برای آگاهی از سایر امکانات این کیلومترشمارِ پنجاه گرمی ضدآب و سایر محصولات کمپانی Topeak به فروشگاه مرکزی آباریس یا به کانال تلگرامی abarisava_shop@ مراجعه فرمائید.

24 topeak logo componentes xt deore ultegra durace bicis montana carretera barcelona BN

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

4 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا