تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

فنّاوری عینک‌ دوچرخه سواری Swisseye

رای ها
لطفا امتیاز دهید

Powerview-system فنّاوری است که عینکهای ورزشی SWISSEYE در مدلهای ، outbreak S، outbreak luzzone، outbreak luzzone s و outbreak carbon از آن استفاده کرده و این سیسم در مقایسه با سیستم‌های معمولی به علت داشتن پوششی از یک ورقه نازک (فویل)، کارایی بیشتر دارد که در این گزارش به مزایای این فناوری خواهیم پرداخت.

مزایای این سیستم
• حذف فشردگی و چسب‌کاری فریم های پلاستیکی شل
• راحتی در استفاده به دلیل حداقل میزان افزایش وزن
• فاصله بسیار کم بین فویل و فریم (بدون برخورد با مژه‌ها)
• مناسب برای اکثر لنزهای چشمی و انواع عینک‌ها
• تغییر آسان اجزا، امکان استفاده از فریم هایی با رنگ‌های دیگر را بدون صرف هزینه‌های اضافی فراهم کرده است

فنّاوری لنز عینک‌های ورزشی
عینک‌های swisseye، لنزهای پلاریزه شده‌ای با اثر افزایش کنتراست دارند. این عینک‌ها همچنین بازتاب نورهای مضر و آزاردهنده‌ای که مثلاً روی سطح آب ایجاد می‌شوند را جذب می‌کنند. به‌علاوه، برخی از قاب‌ها مجهز به لنزهای فتوکرومیک هستند که به‌طور خودکار در نور شدید سایه ایجاد کرده و تیره می‌شود. همه عینک‌های ورزشی این برند، لنزهای پُلی‌کربن نشکن دارند. همه محصولات تا صد درصد از چشم در برابر اشـعه‌های UVA ، UVB و UVC-rays تا nm 400محافظت کرده و بهترین کیفیت دیداری را بدون انحراف نور ایجاد می‌کنند.
پوشش شیشه عینک‌های ورزشی
سال‌هاست که عینک‌های swisseye، توسط کارخانه رده بالای آلمانی r+h در بامبرگ، از لحاظ پوشش لعاب شیـشه، آزمایش می‌شوند و نتایج موفقیت‌آمیزی دارند. دیگر منابع تأمین‌کننده ، شرکت‌هایی مانند Deutsche Augenoptik و Mailshop in the past)، Essilor، Frame Tec Pol Optic، Seiko، Shamir)Visall and Zeiss هستند.

پرو مدل‌های زین‌های خمیده‌ی خود به نام "اِستلث" را معرفی می‌کند

عینک دوچرخه سواری

فریم عینک‌های ورزشی
همه فریم ها از مواد محکم، منعطف، نشکن و ضدحساسیت ساخته شده‌اند. این فریم ها عمدتأ از مواد TR90 تولید شده‌اند. بسیاری از فریم ها دارای گیره تنظیم‌کننده RXو امکان پوشش شیشه‌ای دیداری هستند. قابلیت خمیدگی و تنظیم دسته عینک‌ها و پدهای بینی و ویژگی‌های مفید دیگر، وضعیت مطلوبی را به این عینک‌ها بخشیده است.
ٌ عینک‌های ورزشی با پوشش ضد بخار و ضد خش
پوشش ترکیبی ضد بخار و ضد خش از همه لنزها در برابر بخار و خش محافظت می‌کند (این پوشش در لنزهای فتوکرومیک و پلاریزه موجود نیست). با پوشش‌های ضد آب، قطرات آب به‌راحتی از روی لنز می‌لغزد و ذرات از روی آن زدوده می‌شود.

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

 آباریس آوا نماینده پنجه های کرانک برادرز  https://cafevarzesh.com

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا