تبلیغ
فناوری، تکنولوژی

بزرگترین نمایشگاه بين‌المللي دوچرخه، یورو بایک “Euorobike”

رای ها
لطفا امتیاز دهید

Euorobike يك نمايشگاه بين‌المللي دوچرخه است كه هر ساله از سال 1991 تاكنون در اولين هفته سپتامبر در زمين‌هايMesse Friedrichshafen، يكي از بزرگ‌ترين و مدرن‌ترين مراكز نمايشگاهي در Bade-Wuerttemberg آلمان برگزار مي‌شود.
این نمایشگاه در سال 2012، تعداد 43700 بازديدكننده صنعتي از 97 كشور جهان و 20500 علاقه‌مند به دوچرخه‌سواري در روزهاي عمومي از اين نمايشگاه بازديد كرده‌اند. اين تعداد همچنين شامل 1889 خبرنگار از 42 كشور نیز می‌شود.
برندگان Eurobike Award هر ساله در اين نمايشگاه معرفي مي‌شوند. جوايز به شركت‌ها و مؤسساتي اعطا مي‌شود كه تمرکزشان بر توسعه طراحي دوچرخه‌ها و تجهيزات جانبي دوچرخه‌سواري است؛ از دوچرخه‌هاي گوناگون و مدل‌هاي اختصاصي تا قطعات جداگانه، لباس و تجهيزات جانبي.

2016 EUROBIKE 1 01

Luck کفشی با سنسور فشار پا

محصولی باکیفیت با قیمتی غیرقابل‌رقابت

luckpowermeterpics1 1472638810237 1iq19djoieiww 700 80 670

چند سالي از زماني كه Luck براي اولين بار پيش‌نمونه‌هايي از كفش‌هاي دوچرخه‌سواري با يك نيرو‌سنج توكار را به نمايش گذاشت، مي‌گذرد. اين شركت اسپانيايی به سبب توليد كفش‌ دوچرخه‌سواري شهرت دارد و نيرو‌سنج‌های Luck تنها در صورت درخواست ويژه، قابل دسترسي بودند. اما امسال اين كفش‌ها به طور كامل در معرض ديد قرار گرفتند و تبلیغات وسیعی برای آنها شده بود.
پيش از صحبت درباره قطعه نيروسنج، بايد توضیح دهیم كه نيروسنج شركت Luck فقط با كفش‌هاي دوچرخه‌سواري خودش، از همه مدل‌هاي 50 يورويي گرفته تا نمونه‌هاي 350 يورويي، كار مي‌كند. به اين ترتيب شما مجبور نيستيد براي استفاده از نيروسنج جديد يك كفش دوچرخه‌سواري گران‌قيمت بخريد.

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت اینستاگرام مجله دوچرخه وطبیعت

Untitled 4اما دليل اينكه شما به كفش‌هاي خودِ شركت Luck نياز داريد، اين است كه نيروسنج مورد بحث فقط در بخش زيرين كفش قرار مي‌گيرد. اگر به اين بخش نگاه كنيد، متوجّه مي‌شويد كه كمي لبه‌دار است و يك برجستگي ثانويه كوچك را در اين ناحيه مي‌بینید که اجزاي اندازه‌گيري نيروسنج را در خود جای داده و همه‌چيز، از پشته ارتباطاتي تا سنجشگرهاي فشار و باتري، در اينجا قرار گرفته‌اند.

عینک هوشمند Solos

luckpowermeterpics2 1472638810241 t345zptz5qc7 630 354

بخشی از مشخصات اين نيروسنج عبارت است از:

قيمت 200 يورو براي هر پا، به همراه قيمت كفش
دقت با 2-/+ درصد انحراف
پخش هوشمند نيرو/ ريتم اندازه‌گيري شده با استانداردهاي دوگانه بلوتوث/ANT+
نرم‌افزار اختصاصي شركت
35 گرم وزن
شارژ بي‌سيم
عمر 10 ساعته باتري
گزينه يك‌طرفه يا دو پايي

احتمالاً آنها به عنوان گام بعدي مي‌توانند كمي عمر باتري نيروسنج خود را افزايش دهند زيرا واقعيت اين است كه 10 ساعت چندان عمر قابل قبولي نیست. به اعتقاد ما، حداقل آستانه مطلق براي چنين زماني، ظرفيت اسمي 20 ساعت است. البته امكان شارژ بي‌سيم تا حدودي اين مشكل را کم‌اهمیت كرده است زيرا به جاي آنكه مجبور باشيد كفش‌های خود را به يك پريز برق متصل كنيد، به‌راحتي مي‌توانيد آنها را روي يك پَد شارژ بي‌سيم قرار دهيد. بنابه گفته شرکت Luck، اين پَدها دقيقاً از همان نوعي هستند كه امروزه براي شارژ بي‌سيم تلفن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.
در نگاه اول، قيمت محصول مورد بحث کاملاً قابل قبول به نظر مي‌رسد و ارزان‌ترين مدل در بین نيروسنج‌هاي موجود محسوب مي‌شود. البته شما بايد كفش‌هاي همين شركت را خريداري كنيد و حتي با در نظر گرفتن اين واقعيت كه به اين ترتيب حداقل قيمت اين تركيب معادل 250 يورو خواهد بود، باز هم هزينه‌ آن بسيار کمتر از هر نيروسنج فشار مستقيم (DFPM) ديگري در بازار است. شركت Luck زمان عرضه این نیروسنج را اواخر سال 2016 اعلام کرده بود اما بعداً آن را به تعویق انداخت
و به این ترتیب این محصول تا سه ماهه اول سال آينده ميلادي قابل دسترسي نخواهند بود، اما مي‌توانیم مطمئن باشيم كه آن را در نمايشگاه بعدي Eurobike كه در آگوست 2017 برگزار مي‌شود، خواهيم ديد. اگر آنها با چنين سطح قيمتي موفق به انجام اين كار شوند، موفقيت بزرگي به‌دست آورده‌اند.

فنّاوری عینک‌ دوچرخه سواری Swisseye

P1070307

رای ها
لطفا امتیاز دهید

جدید ترین آموزش ها در اینستاگرام مجله دوچرخه و طبیعت

پشتیبانی | مدیر محتوا

ما همواره در تلاشیم مطالب جامع و تخصصی را به زبانی ساده و به صورت رایگان منتشر کنیم. ماموریت ما ارتقاع سطح آگاهی در دوچرخه سواری است.
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظر ثبت شده! شما هم نظرات و پرسش های خود را مطرح کنید.
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا