پزشکی

راهنمای برطرف کردن متداول ترین دردهای ناشی در دوچرخه سواری

از دلایل تا راه حل ها

2- درد دست در دوچرخه سواری
رايج‌ترين علت‌ها: اعمال وزن بيش از حد روي دست‌هايتان و يا خميدگي خيلي زياد (يا خيلي كم) مچ‌ها
اگر دچار بی حسی کف دست می شوید آموزش  “پیشگیری از بی حسی کف دست در دوچرخه سواری را مطالعه کنید. (اینجا را کلیک کنید)

راه‌حل: زين دوچرخه‌تان را تراز كنيد. Schmidth مي‌گويد: «اولين چيزي كه من بررسي مي‌كنم، شيب زين است. اگر قسمت جلو زين كمي پايين باشد، شما مقدار زیادی از وزن بدنتان را روي دست‌هایتان مي‌اندازيد؛ بنابراين مطمئن شويد كه زين تراز است». پايين بودن بيش از حد فرمان نيز مي‌تواند باعث درد دست شود. يك كرپي فرمان با بالاآمدگي بيشتر را آزمایش نموده و سپس مچ‌هايتان را بررسي كنيد.
مچ‌هاي شما بايد روي فرمان يك خميدگي كوچك در حد 10 تا 15 درجه به سمت عقب داشته باشند. خميدگي خيلي كم يا خيلي زياد فشار اضافه‌ای را به مچ‌ها منتقل می‌كند. شما مي‌توانيد با نگاه كردن به پوست قسمت بالای مچ دستان خود يك بررسي چشمي از وضعيت صحيح مچ‌ها انجام دهيد. براي اين منظور، مچ‌هاي خود را خم كنيد تا زماني‌كه چين‌هايي در بخش مذكور ببينيد (اين خميدگي اضافي است)؛ حالا مچ دستان خود را به تدريج صاف كنيد تا اين چين‌ها ناپديد شوند.

مجله دوچرخه و طبیعت

2
دیدگاه بگذارید

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
docharkhehMagامیررضا حسینی Recent comment authors
  Subscribe  
Notify of
امیررضا حسینی
امیررضا حسینی

بسیار سایت خوبی دارید.